O síťovce

 
  • O Síťovce 1
  • O Síťovce 3
  • O Síťovce 8
  • O Síťovce 9
  • O Síťovce 10

Každá Česká síťovka je originál. Ručně se šijí podle vlastních registrovaných vzorů a podstatná část i ručně barví. Síťovka myslí i na druhé a proto spolupracuje s mnohými chráněnými dílnami po České republice. Česká síťovka hrdě nese známku Český výrobek.

Český výrobek

Produkty České síťovky lze koupit mimo jiné ve vybraných prodejnách jako je např. Sklizeno, Wine Food Market či Countrylife nebo v menších designových obchodech a módních buticích.

Česká síťovka se pravidelně vyskytuje také na trzích Praguemarket, Mintmarket, Dyzajnmarket, na farmářských trzích na Náplavce či na Dejvickém Kulaťáku ale i na mimo Pražských farmářských trzích či mnohých festivalech.

Mezi významné klienty, kteří využili síťovku jako reklamní předmět nebo jako vlastní private label patří například Kofola, Skanska, Allianz, BMW, Kaufland či Siemens.

Síťovka dříve a dnes

Síťovou tašku, neboli „síťovku“, vynalezl a v roce 1926 začal vyrábět obratný český podnikatel Vavřín Krčil. Se zcela novým produktem budil u svých prvních zákazníků v počátku jistou nedůvěru. Tu však brzy překonalo pochopení užitné i módní hodnoty produktu – síťovka je pěkná, levná, lehká a skladná taška na cokoliv. Se stoupající oblibou Krčil rozšiřoval produktovou škálu i obchodní záběr. Do prodeje se dostali síťovky nákupní, vycházkové, loketní, ramenovky, tlumokové, pro sport a hry, na dámská kola a další. Sám Krčil začal síťovky ještě před válkou vyvážet jiné do Kanady, Francie, Švýcarska, Německa, Rakouska i do Afriky. A mimo Krčilův podnik se po pár letech začaly (díky Vavřínově nedostatečné patentové ochraně) síťovky vyrábět ve Švýcarsku a v Itálii a za čas doslova zaplavily celý svět. Dočasný konec rozmachu však přinesla válka, znárodnění Krčilova podniku a nakonec… jednorázové igelitové tašky jako symbol pokroku po celém světě.

Novodobá historie síťovky se začala psát v roce 2012, kdy se pod vedením zakladatelky Karolíny začal rodit nový brand Česká síťovka se stále se rozšiřujícím portfoliem produktů. Svým zákazníkům dodala už bezmála 400.000 síťovek.