Problém či reklamace?

Zboží není podle mých představ. Chci ho vrátit

Netrefili jste se ve výběru? Se síťovkou jste si nesedli? Nevadí. Veškeré zboží nám můžete bez vysvětlování vrátit do 14 dní od obdržení. Musí ale být ve stejném stavu, v jakém jsme vám ho poslali. Tady:

  • V původním obalu. To je ta papírová věc s povídáním, do které je síťovka zasunutá. Patří k ní i všechny ty fajn visačky.
  • Nepoužité a nepoškozené. Panenské nevěsty se po svatební noci taky nevracejí.

Neboli právničinou:
Kupující má právo podle odst. 6 novely Občanského zák. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek opotřebení nebo užívání a v původním obalu zaslat zpět v uvedené lhůtě, kdy rozhodující je datum odeslání. Po obdržení vráceného zboží prodávající vrátí zákazníkovi zpět částku odpovídající ceně zboží, a to předem dohodnutým způsobem do 14 dnů od data doručení.
A ještě víc se dočtete v obchodních podmínkách.

Něco se pokazilo. Chci zboží reklamovat

Nikdo není neomylný a věci se občas nepovedou. Zboží můžete reklamovat. Stačí vyplnit reklamační formulář a přiložit ho ke zboží. Pečlivě si schovejte doklad o poslání. Pokud je chyba na naší stráně, pošleme vám do 14 dní od vyřízení reklamace částku za zboží i za poštovné/Zásilkovnu právě na základě dokladu. 

Kde a jak vracet a reklamovat? 

  • Poštou. Zboží pošlete doporučeně na adresu Česká síťovka, Vyšehradská 4, Praha 2, 120 00. 
  • Přes Zásilkovnu. Balíček pošlete z nejbližší pobočky Zásilkovny na Výdejní místo Zahrada na stěnu    
  • Osobně. Zboží s vyplněným reklamačním formulářem můžete odevzdat i v prodejně Zahrada na stěnu, Vyšehradská 13, Praha 2, Po–Čt 10–11.15 a 11.45–18 h, Pá 10–11.15 a 11.45–17 h.